Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008


Αναστήλωση......

Καλησπέρα και καλώς ήρθα μετά από τόσο καιρό πάλι να γράψω καμιά μαλακία. Έχω μπλέξει άσχημα με μια ανακαίνιση που θέλω να κάνω, ανακαίνιση τρόπος του λέγειν γιατι περί ανακαίνισης ψυχής πρόκειται και την έχω μετατοπίσει στην αναστήλωση του σπιτιού μου. Οπότε μιλάμε για αναστήλωση, λοιπόν? Μάλλον ναι…..και αποδεικνύεται μάλλον δύσκολη υπόθεση. Μπλέκονται πολλοί σε αυτήν την αναστήλωση, μηχανικοί, συμβολαιογράφοι, δημόσιο, εφορία, μαμά. Δηλαδή πως μεταφράζονται όλοι αυτοί στη δική μου αναστήλωση? Χρειάζονται τόσοι πολλοί ή μόνο ο κολλητός μου….έλεος δεν είναι και ο Σουγκλάκος πόσα να σηκώσει.Μήπως να τα παρατήσω? Η μαλακία είναι ότι η μαλακία μου δεν με αφήνει να αφήνω κάτι μισό. Το θέμα είναι κατά πόσο πρέπει να γίνουν αυτές οι αναστηλώσεις σε παράλληλους χρόνους. Μήπως η μία φέρει την άλλη και ξεμπερδέψω εύκολα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: